Kamera bilder

Har inget seciellt att skriva om just nu så jag bestämde mig för att lägga upp lite av mina kamera bilder. :} Klicka på dom för att se dom lite större.


Tvingade mamma att köpa hem papegojtulpaner, sedan tog jag kort på en av dom i köket. På minner om new moon♥  Här har vi lite av den riktiga också -> (Mamma köpte fel färger :<)



Här har vi en bild som jag ritat... Och orginalet. (Lite otydligt kanske x__x)



Det var nymåne så jag var bara tvungen att ta kort. Bild från mitt täcke på Edwards öga och en bild på Bella. <3



Några av mina twilight smycket plus min älsklings väska ♥ (Man ser min kudde i bakgrunden och ett av Bellas armband också)



McDonalds kör med forbidden fruit.




Jahopp, det var lite foton från mig. ♥

Kommentarer
Postat av: Lara

Fina! speciellt papegojtulpanen (även om den var i fel färg :P)

2010-03-29 @ 19:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0