Spanska omslag för Bree Tanner

Det är ju super läckert med blodet som rinner ner från ett handavtryck men det säger mig faktiskt inte så mycket. Jag måste nog säga att jag tycker att det internationella är snyggare (även om jag tycker det är coolt och "vampyrigare" med blodet som rinner ner för det ser ut som glas).

Timglaset syboliserar ju mer att hennes tid snart tar slut, hon lever längst men dör endå innom kort. Från att ha ett helt vanligt liv som vi till att slungas in i den blodiga vampyr-världen och bli en del av en arme som är ute efter ett blod och hämd. Tiden går fort och hennes liv tar slut strax efter de andras som hon tittat på medans de slitits ihjäl. Det här man ju också på namnet, "The Short Second Life".


Här är det spanska omslaget:



Här är det internationella:




Det bertyder på ett ungefär:


The Twilight Saga: The Short Second Life of Bree Tanner - The time has come to know the other side of the story.”

Källa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0